نامه به بانوی اول

«من فکر می‌کنم که خانم اوباما باید به بچه‌ها بگوید که وقتی آن‌ها مطالعه می‌کنند، شخصیت‌ها(ی کتاب) مثل دوستان تازه‌‌شان می‌شوند.» – اریل

«مطالعه و ورزش بکنید تا مغز و ماهیچه‌های سالم خیلی قوی داشته باشید.» – خلیل (۷ ساله)

«نامه به بانوی اول» / نویسنده: بچه‌های امریکا / انگلیسی / مصوّر رنگی / ۲۲ صفحه. فقط چند صفحه از کتاب در «کتابخانه‌ی دیجیتالی بین‌المللی کودکان» در دسترس است.

«Tikatok»، سایتی است که بچه‌ها می‌توانند با کمک ابزارهای آنلاین آن، کتابی را که خودشان نوشته‌اند، به چاپ برسانند. یعنی بچه‌ها به این سایت می‌روند، قصه‌‌ای را که خودشان ساخته‌اند آن‌جا می‌نویسند، برای قصه‌شان نقاشی می‌کشند یا تصویرسازی می‌کنند. بعد نسخه‌ی چاپی همان کتاب خودشان را به تعداد دلخواه‌شان و البته با پرداخت پول، دریافت می‌کنند.

این سایت چند وقت پیش از بچه‌های امریکایی دعوت کرده بود اگر بخواهند برای بانوی اول امریکا، «Michelle Obama»، نامه بنویسند و از او بخواهند بچه‌ها را به مطالعه و تحرّک داشتن تشویق کند، برای او چه می‌نویسند. حالا این کتاب به چاپ رسیده. یک دلار از هر جلد که به فروش برسد، به «کتابخانه‌ی دیجیتالی بین‌المللی کودکان» اهدا می‌شود. قیمتش ۱۲/۹۵ دلار است.

دربارهٔ رامن

Student. Book lover. Firefox user. l
این نوشته در ۱. رایاکتاب:, خبرهایی از «یار مهربان ۲» ارسال شده و با , , , , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.