سپاس‌گزاری از کتاب‌خانه‌ی ملی کودکان و نوجوانان ایران

من وقتی داشتم ناامیدانه پُست «کامنت وارده» را می‌نوشتم، خیلی دلسرد بودم. چون پیش خودم مطمئن بودم احتمال این که مسؤولین گرامی «کتابخانه‌ی ملی کودکان و نوجوانان ایران» آن را بخوانند و توجه کنند، یک در میلیون هم نیست و هیچ  تأثیری یا نقش مفیدی نخواهد داشت. ولی در کمال ناباوری و شگفتی، در «کتابخانه»، منعکس و با درخواست ایجاد باشگاه موافقت شد! آن هم تنها به فاصله‌ی چند ساعت بعد از انتشار پُست. اگر بنویسم که من دیروز از خوش‌حالی روی پاهایم بند نبودم یا داشتم بال درمی‌آوردم، کافی نیست. و اگر بنویسم که توجه و مهربانی «کتابخانه»، دنیادنیا من را خوش‌حال کرد، باز هم کم گفته‌ام.

من از دیروز، برای سپاس‌گزاری از «کتابخانه»، به راه‌های زیادی فکر کردم. بین تمام آن‌ها، به نظرم رسید که شاید ایجاد خانه‌ای ویژه‌ی «کتابخانه» در «ویکی‌پدیای فارسی»، از همه‌ی راه‌های دیگر، بهتر باشد. وقتی توی «گوگل» هم جست‌وجو کردم و مطمئن شدم که «کتابخانه» هنوز پس از این چند ماه، مقاله‌ای در «ویکی‌پدیا» ندارد، دست به کار شدم و صفحه‌ای برای «کتابخانه‌ی ملی کودکان و نوجوانان ایران» در «ویکی‌پدیای فارسی» ساختم و جُستار کوتاهی نوشتم. این مقاله در صفحه‌ی «رده‌ی کتابخانه‌های ایران» نیز ایندکس شده‌است.

امیدوارم «کتابخانه»، این سپاس‌گزاری کوچک را از من بپذیرد. هم‌چنین امیدوارم این درگاه بتواند به معرفی بیشتر و بهتر «کتابخانه» کمک کند و برای همگان مفید باشد.

البته این صفحه، تغییرات زیادی خواهد کرد و ویرایش‌های مدیران و کاربران گرامی دیگر «ویکی‌پدیا» را بارها و بارها از سر خواهد گذراند تا کامل بشود. هنوز اشکال‌ها و نواقص زیادی دارد. من هنوز در کار با «ویکی‌پدیا» خیلی ناشی هستم. این دومین مقاله‌ی مستقل «من در ویکی‌پدیای فارسی» است. سعی می‌کنم به‌تدریج این صفحه را کامل‌تر کنم.

من یک‌بار دیگر، از «کتابخانه‌ی ملی کودکان و نوجوانان ایران» سپاس‌گزارم.

از «خانم سما»ی گرامی هم خیلی ممنونم.

دربارهٔ رامن

Student. Book lover. Firefox user. l
این نوشته در ۱. رایاکتاب:, ۴. خودمانی ارسال شده و با , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.