ترانه‎های عاشقانه

ترانه های عاشقانه - بالان - رامنمعرفی یار مهربان2: «ترانه‎های عاشقانه»

سراینده: مصطفی رحماندوست، تصویرگر: علی نامور، مصوّر رنگی، 40 صفحه، انتشارات شباویز، گروه سنی ج و د، کتابخانه‌ی ملی کودکان و نوجوانان ایران

شماره‌ی 19 – از کتابخانه‎ی بالان

قطعه‎ای از شعر «یک بازی تازه»:

«تو هم پرنده شو،

نه … پرنده خوب نیست.

پرنده زود می‎رود؛

و سایه، آرزوی یک پرنده نیست.

تو …

رهگذر بشو؛

و خسته از کنار من عبور کن.»

کتاب، مجموعه شعری است، ساده و پُر از نقاشی‎های شاد ایرانی. من شعرها و داستان‎های آقای رحماندوست را خیلی دوست دارم. از بیشترشان هم خاطره‎های خوبی دارم. به‎ویژه آن‎هایی که توی کلاس و مدرسه، دسته‎جمعی می‎خواندیم یا برای امتحان‎های شفاهی فارسی‎مان حفظ می‎کردیم. ولی درباره‎ی این کتاب نمی‎توانم توضیحی بدهم. چون به دلم ننشست. شما بخوانید. شاید بپسندید.

مطالعه‎ی کتاب، به نصب هیچ‎گونه نرم‎افزار و یا ثبت‎نام و عضویت و … نیازی ندارد. یک‌راست به این صفحه بروید و با استفاده از فلش‌های کوچکی که در بالای کتاب هست، آن را به‌ترتیب ورق بزنید و بخوانید. یا به این صفحه بروید و با بالا و پایین بردن میله‌ی کوچک کنار کادر داخل صفحه، مستقیم به صفحه‌ی دلخواه‌تان بروید. ناوبَری صفحات خیلی آسان و راحت است.

دربارهٔ رامن

Student. Book lover. Firefox user. l
این نوشته در مرور و معرفی «یار مهربان ۲», ۱. رایاکتاب: ارسال شده و با , , , , , , , , , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.